على تليفوني ال A15 4G مش بقدر اسجل فيديوهات ، لما أبحث في شريط الادوات ال بيكون فيه ال wifi و ال bluetooth ، بدور على تسجيل الشاشة مش بلاقيها ، و لما ادوس على علامة ال edit او القلم ال فوق بدور عليها مش بلاقيها ،حتى لما بخش على Advanced feautures حتى...
يا جماعة انا عندي مشكلة ان الاشعارات ال بتظهر لي بتكون من غير محتوى ، او مش بيقول ايه الجوا الإشعار ده ، و ساعات بيقولي ايه محتوي الاشعار و لكن معظم الوقت مش بيكون جايب محتوى الاشعار زي كدهتليفوني = A15 4G
اول واحدة مش لاقيها*تاني واحد لقيتها و مفعلها*تالت واحدة مش لاقيها *و ال privacy mode ده ملقتهوشو تليفوني متحدث لأخر تحديثو خد بالك موضوع الاشعارات ده بدأ لم نزلت اندرويد 15