Merhaba bugün bir s25 ultra aldım ve adam imei sinin birinin 3 ay birinin 4 ay açık olduğunu söyledi. Ben de 3 aylık olandan devam edeceğim ve süresi bitince 4 aylık olana geçmek istiyorum. Yanlış slota sim takmamak adına hangi slotun hangi imeiyi ak...
Evet sordum bana bakan yüzüne takmış ta ben alo 120 yi aradım sordum imei 2 nin 3 aylık süresi var imei 1 in 4 aylık orda kafam karıştı ve kayıtlı orijinal s25 te de bana bakan yüzü imei 2 yani tepside sim 1 yazıyor
Değil işte. Sim tepsisinin bu tarafa bakan yüzü imei 2 gibi duruyor şimdilik kayıtlı orijinal s25 te kontrol ettirdim 2 sim kart takip denettirdim emin olamadığımız için sorayım dedim
İki sim kart tak. Telefon aynı sim kartı 2. Slota da taksan imei 2 yi aktif etmiyor galiba. Şansına bugün eniştemin telefonda denedik 2 sim kart takmadan 2. Imeiye geçirmiyor telefon