Daha önce cihazıma xda forumdan 8.5 beta kurmuştum sonra orada resmi beta yayınlandı haberleri görünce resmi sürüme döndüm ama beta güncellemesini alamıyorum cihazıma eux cscsi kurulu membersa vpnle girip ön belleği temizleyip sim kartı çıkarıp giriy...
Odin yoluyla kurmayla bilgili aç çok biligm var ama herhangibir dosya bulamadığım için kuramadım bildiğiniz güvenilir bir dosya varsa atarsanız odinle kurabilirim