تليفوني بقاله ٣ ايام مثلا يفصل لوحده مع العلم انه بيكون فيه نسبه شحن مثلا ٣٠ ولا حاجه مش بيكون عايز يشحن يعني وبعدين التليفون يفصل احطه ف الشاحن يبدأ من الصفر والتليفون يفتح عادي حلها اي دي وحدثت النهارده برضه والحوار ده لسه حاصل تاني الوقتي بعد لما ...
تليفوني بقاله ٣ ايام مثلا يفصل لوحده مع العلم انه بيكون فيه نسبه شحن مثلا ٣٠ ولا حاجه مش بيكون عايز يشحن يعني وبعدين التليفون يفصل احطه ف الشاحن يبدأ من الصفر والتليفون يفتح عادي حلها اي دي ؟؟