herkese iyi bayramlar, şuanda aktif olarak s24+ kullanmaktayım. şarjından ve uygulama optimizasyonundan memnun değilim. sizce ip 17 mi alınmalı yoksa s25 ultra mı ?
herkese iyi forumlar. 4900mah tipik pil bulunan s24+ ta, 4 buçuk saat kullanımda pili %25lere iniyor. sebebi nedir ? uygulama olarak sadece sosyal medya ve mb değerindeki oyunlar mevcut yoracak uygulama yoktur. şarj aletinde kaynaklı olabilir mi ? or...