cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Rehabbibo
Active Level 3

User Statistics

  • 6 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

مساء الخيرموبيلى A34 مبقاش يسجل المكالمات وعندى اتنين واتس (المرسل المذدوج) واحد فى اوبشن مش موجود فى التانىلو عملت إعادة ضبط المصنع المشاكل دى هتتحل ؟وشكرا جدا
مساء الخير موبيلى كان بيسجل مكالمات وحاليا لا ومش عارفة المشكلة فين والواتس بقى تقيلشكرا جدا
مساء الخير عندى مشكلة فى التليفون بيمسح أرقام كنت مسجلاها.وكمان الواتس لما رقم مش متسجل يكلمنى واحاول اسجلة من الواتس مش بيتسجل نهائىوانا مفعلة خاصية المرسل المزدوج على الواتسواحد فى اوبشن وتحديث والتانى لا ..المشكلة بالنسبالى ان دى أرقام عملاء ع...
مساء الخير عندى سؤال ازاى اخد اسكرين شوت بالطول للشات كلةوشكرا
مساء الخير معايا A34 نازل علية اتنين برنامج رسايل عايزة امسح واحد منهم ازاى لانى اى حاجة مش بستخدمها بشيلها عشان المساحةوشكرا