مساء الخيرموبيلى A34 مبقاش يسجل المكالمات وعندى اتنين واتس (المرسل المذدوج) واحد فى اوبشن مش موجود فى التانىلو عملت إعادة ضبط المصنع المشاكل دى هتتحل ؟وشكرا جدا
مساء الخير عندى مشكلة فى التليفون بيمسح أرقام كنت مسجلاها.وكمان الواتس لما رقم مش متسجل يكلمنى واحاول اسجلة من الواتس مش بيتسجل نهائىوانا مفعلة خاصية المرسل المزدوج على الواتسواحد فى اوبشن وتحديث والتانى لا ..المشكلة بالنسبالى ان دى أرقام عملاء ع...
التليفون مبقاش يسجل اى مكالمة وانا عاملة التسجيل تلقائي .والواتس انا عندى الاساسى والمرسل المزدوج واحد فى اوبشن مش موجود في التانى وتقيل فى استخدامة رغم انى مش بحمل صور كتير على التليفون