Aslında arka plani surekli device care den optimize ediyorum, uzun süre kullanılmayan app lerde kapansin olarsk ayarlı, batarya koruma modu açık ama hala bu şekilde..4500 amper nasil olurda gunde 2 sarj ister anlayamiyorum. note 10plus kullanırken ...