8.5 güncellemesinden sonra bazı durumlarda takılmalar yaşıyorum ve bataryası sanki daha hızlı tüketiyor gibime geldi, bu sorunu yaşayan arkadaşlar var mı?
Telefonumun şebeke çekim gücü gerçekten berbat ötesi. S24, S22, S23 de kullandım, hepsi aynı. Turkcell hat kullanıyorum ama çekmiyor. Diğer arkadaşların aynı lokasyonda telefonları Apple ve Xiaomi, onlarınki full çekerken Samsung cihazları az çekiyor...