شباب انا تليفوني لسة شارية من فترة قريبة وشاري شاحن اصلي ١٠٠% بنفس قدرة الشحن ٢٥ واط وشغال تمامالمهم بشحنه لقيتة مش جايبلي علامة الشحن السريع وبيشحن ببطء وجربته علي تليفون تاني شغال معاه تماملكن تليفوني مش شغال معاه ونزلت لكذا حد الي يقلي ده عيب فل...
السلام عليكم شباب من فضلكم عندي سؤال انا لسه شاري جهاز بقاله معايا تقريبا ٥ شهور سامسونج جلاكسي a24وبقالي كام يوم لما باجي انام بلاقي البطاريه بتقل شويه مش كتير يعني مثلا ٣%او ٥%ساعات بس كنت عايز اعرف هو طبيعي ان البطارية تقل أثناء عدم الاستخدام او ا...
انا بالفعل مفعل خاصية حماية البطارية وكمان التطبيقات الي مش بستخدمها مخليها في وضع السكون العميق انا حرفيا فعلت كل حاجه توفر من البطاريه . هو بصراحه بيقعد معايا فوق اليوم . يعني مرجعش للتوكيل او الشركة هو لسه في الضمان ؟؟ اتمني يكون شيء طبيعي ..