ehabmahmoud122346778
Active Level 2

User Statistics

  • 18 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

لو انا عايز ابيع موبايل a50استعمال سنة بالشاحن والسماعات وبدون اي مشاكل او تغير اي حاجة فيه ساليم يجيب كام مثلا
تجربتي بالرسم علي تطبيق samsung notes
ازاي بفعل خاصية الوضع الداكن علي تطبيق معين زي الفيس
ياجماعة هوة فعلا اندرويد ١٠اتسحب من الموبايلات زي في الهند علشان يتم تعديله ؟؟