alfarouk
Active Level 1

User Statistics

  • 7 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

الجهاز دايما بيسخن من اقل استخدامهل في حل
ازاي اعمل نقطة اتصال لجهاز اخر وانا متصل بالواي فاي
احتاج معرفة طريقة تثبيت الشاشة على تطبيق معين بحيث لو التلفون مع احد تاني ما يقدر يشغل تطبيق اخر او يخرج من التطبيق الحالي التلفون جالاكسي a54شكرا مقدما
البيانات وشبكة الجوال يفصلوا باستمرار لثواني ثم يعودوا مرة اخرى