User Activity

Merhaba tabletimi 1 Temmuz da aldım, 2 ay olacak neredeyse pil sağlığım %8 düşmüş. Bu konu hakkında nasıl bir süreç izlemem lazım sizce ? Garantiye vermelimiyim ?
İki büyük güncellemeden sonra telefonu sıfırladım. One UI 7'yi tekrar kurdum. Telefonum S23, Android 13'ten 15'e geçince sıfırlama işlemini gerçekleştirdim.Sıfırlamadan önce RAM kullanımı 5,5 - 6 GB, hafıza ise 130-140 GB arasındaydı.Sıfırladıktan ...
Merhaba arkadaşlar, yeni güncelleme ile telefonu sıfırdan temiz bir kurulum yapsam mı diye düşünüyorum. Biliyorsunuz Android sistemi çok çerez biriktiriyor, arkada. 1,5-2 yılda bir sıfırlamak doğru geliyor bana. Sizce One UI 8'i beklemeli miyim yoksa...