22Mariam
Active Level 3

User Statistics

  • 13 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

انا اشتريت موبايلي يوم ٩/١٠/٢٠١٩ جاب بورده يوم ١١/١٠/٢٠٢٠ ووديته الشركه وقدمت شكوه ان ازاي شركه محترمه لسه مكمله سنه ويدوب طلعت من الضمان يجيب بورده دي كده شركه حراميه ونصابه عملولي اوفر ٢٠% عالبورده وعملتها عندهم ب ٢٣٥٠جنيه انا موبيلي متفتحش غير فا...
من ساعه معملت التحديث الجديد وموبيلي مبيجمعش شبكه وحاطه فيه خطين وعاملي no service ورسترت الموبيل وشلت الخطوط وحطتها تاني وبرده مبيجمعش
A70ممكن اعرف ليه الفون بيفصل واي فاي لوحده ولازم اكون جمب الراوتر ولو بعدت بيفصل والبصمه عندي مش راضيه تشتغل
ممكن اعرف ايه الحاجات اللي نزلت بعد التحديث A70