DinaT
Active Level 2

User Statistics

  • 7 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

A24 من بعد التحديث و البطارية بتخلص اسرع مع انه نفس استخدامي + بقي في لاج مزعج جدا بسبب انيمشن الواجهة
فلاش الاكاميرا مش راضي يشتغل لما اجي اصور بس هو كان شغال عادي قبل كدهو شغال كويس ككشاف
Screen recorder هينزل امتي ل a24و ليه في موبايلات فيها و موبايلات مش فيها
A24 لما بيشتغل اي صوت فيديو او اغنية دايما حاسة باهتزاز الصوت واضح اوي في ضهر الموبايل و انا ماسكاه حتي لو الصوت واطيو بحس ان كوالتي الصوت اتغيرت بس لما بجرب امسكه من الفريم بس بحيث ايدي ماتجيش علي الضهر خالص كوالتي الصوت بتبقي احسن