Arkadaşlar a52 cihazımızda sabah uyandığımda hiç sorunu yokken tekrar bakınca ekran açılmadı ekranı komple gitmiş sanırım. Ses titreşim geliyor ekran açılmıyor. Hard reset yaptım bu karıncalı ekran geldi bir ara powered by Android yazısı geldi sonra ...
İphone 13ten s25fe ye geçmeyi düşünüyorum. Hangi konuda pişmanlık duyabilirim. (Android kullanıcısıydım daha önce) ve her anlamda bir yükseltme sayılır mı? Fikirlerinizi bekliyorum
İphone 13ten s25fe ye geçmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı bir de pil konusunda çok daha iyi mi s25fe? İphone 13 ekran süresi bu şekilde her zaman mobil veride kullanıyorum.
Daha önce apple kullandınız mı eğer apple alışkınsanız apple alın ama değilseniz almaya gerek yok. Sosyal medyada video ve içerik üretecekseniz apple alın derim. Whatsappta bile foto atınca kalite farkı çok az da olsa hissediliyor
Ben ip13ten geçtim. Fotolarda gayet iyi ön kamera beklediğimden de iyi çıktı. Video konusunda ip13ten iyi olduğunu düşünmüyorum ama fena da değil. Gece ana kamerayla çekince 1xte gayet iyi memnun eder ama zoom yapınca renk ayarlaması, kameralar arası...