Mali_19
Active Level 6

User Statistics

  • 124 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

Arkadaşlar a52 cihazımızda sabah uyandığımda hiç sorunu yokken tekrar bakınca ekran açılmadı ekranı komple gitmiş sanırım. Ses titreşim geliyor ekran açılmıyor. Hard reset yaptım bu karıncalı ekran geldi bir ara powered by Android yazısı geldi sonra ...
Değerli arkadaşlar bu zmobil uygulaması neden şarj yiyor ve nasıl önleyebiliriz. Arka planda 15 saat çalışmış görünüyor.
İphone 13ten s25fe ye geçmeyi düşünüyorum. Hangi konuda pişmanlık duyabilirim. (Android kullanıcısıydım daha önce) ve her anlamda bir yükseltme sayılır mı? Fikirlerinizi bekliyorum
İphone 13ten s25fe ye geçmeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı bir de pil konusunda çok daha iyi mi s25fe? İphone 13 ekran süresi bu şekilde her zaman mobil veride kullanıyorum.
Taba8 modeli oneuı 6.0 almıştır.