A7medRo2a
Active Level 2

User Statistics

  • 9 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

سلام عليكميا جماعة هو ليه مفيش خاصية WPS اللي في الواي فايبتعمل اقتران بجهاز WiFi
لو سمحت في حد موبيله A50ما بيشتغلش عليه OTGمعا إن الotg اللي معايا اشتغلت علي تليفون A30