و الله انتم شركه معندهاش ريحه الدم لما جهاز high mid range مينزلوش التحديث و الى اقل و اقدم منه ينزله معرفش ايه الميزه بقه انى اروح اشترى جهاز غالى بتعقبونا مثلا !!
هل تم ايقاف الدعم عن هاتف A70 للروم المصرى !!!وصلنا للخمس شهور تقريبا بدون اى تحديثات حتى الامنيهفى المقابل باقيه الرومات و باقيه الاجهزه لنفس السلسله و سلاسل تانيه التحديثات مستمره ؟!فين المشكله
تحديث واجهه one ui 2.5 نزل للموبيلات الاقدم منه للروم المصرى و احنا لاميصحش الاستهتار بالعملاء كداو يريت بلاش ردود خدمه العملاء الكوبى بيست الى بتدل على انهم معندهمش علم عن اى حاجه خالص ؟!
نتمنى يا فندم التراجع عن القرار دا و يريت القرار ميتوسعش و يشمل باقى التطبيقات و تبقه واجهه سامسونج المعروفه بتميزها مسخ واخد تطبيقاته من جوجل زيه زى التليفونات صينى ساعتها مش هيكون فيه حاجه حقيقى تميز سامسونج عن غيرها