الشكل ده ظهر كتير وسط الصور و لاحظت إن الأستوديو عندي بيهنج ..ده سببه إيه؟ وهل له علاقة بإن الأستوديو يهنج؟ و لو مسحته هيأثر بالسلب على حاجة؟مع العلم إنه عندي إجمالي ٣٠٠٠ صورة على الجهاز
لما بعمل مكالمة بالماسينجر و أقفل و أشغل تسجيل لمحاضرة عندي على الفون مش بيرضى و يكتب-تعذر التشغيل أثناء المكالمة- كده الجهاز مش مستوعب إن المكالمة انتهت ولا إيه عشان لما بعمل اعادة تشغيل للجهاز التسجيل بيشتغل عادي..أعتذر للإطالة