cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Rahma1
Active Level 1

User Statistics

  • 0 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

عايزة أعمل استعادة ضبط المصنع من غير البيانات اللي عندي تتحذف أعمل إيه؟
الشكل ده ظهر كتير وسط الصور و لاحظت إن الأستوديو عندي بيهنج ..ده سببه إيه؟ وهل له علاقة بإن الأستوديو يهنج؟ و لو مسحته هيأثر بالسلب على حاجة؟مع العلم إنه عندي إجمالي ٣٠٠٠ صورة على الجهاز
لما بعمل مكالمة بالماسينجر و أقفل و أشغل تسجيل لمحاضرة عندي على الفون مش بيرضى و يكتب-تعذر التشغيل أثناء المكالمة- كده الجهاز مش مستوعب إن المكالمة انتهت ولا إيه عشان لما بعمل اعادة تشغيل للجهاز التسجيل بيشتغل عادي..أعتذر للإطالة
لو سمحتوا الهاندفري عندي فيها مشكلة السماعة اليمين تحديدا فيها شوشرة كده ظهرت مؤخرا ده يتحل إزاي ..