nurhanmustafa
Active Level 1

User Statistics

  • 7 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

السلام عليكمعندي سؤال بخصوص متصفح سامسونج انا مش بستخدمه كتير بس لما بفتح المتصفح بيظهرلي كدا دايمًا ؟؟
السلام عليكمظهرت مشكلة في موبايلي A53 5G الموبايل بقي بيعلق وانا مش بستخدمه وهو بيشحن بس اول ما عملت install للابديت الجديد one ui 6.1 والموبايل بقي بيسخن شويه بس ممكن يكون بسبب الجو وكدا بس المشكلة لاحظت انه بيعلق كتير حتي مش بكون مشغلة الواي فاي وج...
ممكن حد يقولي السبب ليه بطارية الموبايل بقت بتخلص بسرعة ممكن يبقي فيه ابديت يحل المشكلةموبايلي سامسونج A53 5G جبته من كام شهرالبطارية حرفيًا كانت بتقعد يومين مكنش فيه أي مشكلة. واستخدامي سوشيال و يوتيوب بسوبستخدم الشاحن الأصلي بس دلوقتي الشحن بيخلص...
الموبايل A53 5G وفيه عيب سخيف ان مش عارفه احط سماعه لأن مفهوش مدخل للسماعة وكمان مش بيجي معاه شاحن بس حاليًا بستخدم شاحن ٢٠ وات اصلي بس مش شاحن من سامسونج ف دا هل ممكن يبوظ البطاريه ولا ايه ياريت حد يفيدني