MAN0
Active Level 4

User Statistics

  • 19 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

يا جماعة في الوضع الليلي حد بيلاحظ بياض خصوصا لو السطوع العالي ؟
السماعات الخارجية واطية هل ده عندي انا بس ؟و هل ليها حل ؟
يا جماعة البصمة احسن من الاول بعد التحديث بس شوفوا انتو بتحطوا صباعكم ازاي لما بتسجلوا البصمة ولما تيجوا افتحوا اعمل صباعكم زي ما عملتوا في الاول بالظبط .. يعني محدش يعوج صباعه ويقول البصمة وحشة .. مبقتش ممتازة بسس احسن من الاول طبعا
عايزين حل للمشاكل دي :-١- الفيس انلوك بطئ ومعظم الوقت مش بيفتح٢- الكاميرا سيئة جدا ومش معقولة موبايل بالسعر ده كاميرته سيئة كدة٣- ياريت تضيفوا الوضع الليلي في التصوير٤- صوت السماعة الخارجية ضعيف شوية ف ياريت يكون فيه حل للموضوع ده٥- المفروض يكون ...