انا الشاحن الأصلي بتاع تليفوني معتش بيشحنه وبيشحن التليفونات التانية وتليفوني بيشحن على شواحن تانية غير الشاحن الأصلي بتاعه ، مع ان التليفون بقاله سنه، ايه السبب
ولما نوصله الشاحن التاني مبيعلقش زي الشاحن بتاعه يعني لما بشيله مبيشحنش ولما نحطه بيشحن مش زي التاني بتاعه لما نشيله يكتب انه بيشحن وهو اصلا مش متوصل بيه ، ولما يعلق ويكتب انه بيشحن والشاحن مش متوصل بيه بنيجي نوصله بالشاحن التاني اللي هو بتاع شاومي م...
وساعات لما الشاحن يوصل بالتليفون ، يوصل لحظة ويطفي تاني لوحده ، ولما نيجي نشيله من التليفون يكتبلي انه بيشحن شحن سريع وهو اصلا مش بيشحن وانا شايل الشحن من على التليفون ، بس الشاحن اللي بشحن منه حالياً بدل الشاحن بتاعي هو شاحن من شركة شاومي وبيشحنه شح...