لسة جايب الجهاز وبحس البطارية بتخلص بسرعة معرفش اية السبب انا اول ماجبتو من يومين مخليتوش يفضي شحن استخدمته واكتفته وربطة بالجهاز التاني tap s8plusممطن حد يفيدني
انا الموبيل بتاعي اتسرق وعملت محضر بعد واقعة السرقة علي طول وعليه كارت ميموري فيه حاجات مهمة كتيرة اوي وعرفت ان find my device بيجيب اخر مكان الموبيل اتقفل فيه ممكن لو سمحتم حد يساعدني اعرف اوصلو ازاي أو مثلا امسح الداتا كلها اللي عليه ازاي أو اخلي ا...