Merhaba herkese,
Cihazı yaklaşık 4 senedir, kılıflı şekilde kullanıyorum. Haftasonu evdeyken biraz kılıfsız sade kullanayım dedim ancak arka kapağı tutan yapışkan sıvı ömrünü tamamlamış kendiliğinden kapağı düştü. Bu normal olmamalı. Hiç yakıştırama...
Modem değişikliğinden sonra haftalık ve günlük yedeklemelerimi ne otomatik ne de Manuel yapamıyorum. Ekran görüntüsündeki uyarıyı veriyor. Nasıl düzeltebilirim?
Merhaba, bugün cihazıma gelen Android 13 One UI 5 güncellemesinden sonra Samsung klavye İngilizce oldu. Defalarca Türkçe olarak düzeltmeye rağmen geri eski halini alıyor.