Bugün kablosuz şarjın artık çalışmadığını **bleep** ettim, normalde her akşam yatarken kablosuz şarja koyarım, motosikletimde de kablosuz şarj var ilk orada tepki alamadım, evdeki şarj aletinden de tepki alamayınca aklıma bu sabah yaptığım güncelleme...
Telefon bekledikçe bataryası eskir, senelerce beklemiş telefonun bataryası da kapasitesini kaybetmiştir zaten bir süre sonra günde 2 defa şarja takmaya başladıkça kapasitesi daha hızlı düğmeye başlıyor