User Activity

انا اوقات كتير بحتاج اسجل مكالمات لظروف الشغل وكان التسجيل شغال كويس دلوقتى لما اجى اشغل الريكورد بيقول failed to play voicemail ممكن يكون ايه السبب
ايه سبب ان الفون بقى بطيئ والبطاريه بتخلص بسرعه عكس ماكان خالص