Birşey sorucam 20 gündür note 20 ultra kullanıcısiyim esimdede var 2 Side aynı yerden alınma
Benim telefon kodu Sm n985f/ds iken eşimin Sm n985f
Ve eşimin telefonu şarj yüzde 100 iken 19 saat kullanım verirken
Benim telefon yüzde 100 de 10 saat kul...
Evde wifi kullanmiyorum malesef çünkü hızı yeterli gelmiyor. İkimziinde herşey ayni olmasına rağmen bu kadar **bleep** olmasıni anlamıyorum. 20 günlük cihaz birde pişman oldum resmen kendime de aldigima