absz
Active Level 1

User Statistics

  • 1 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

معايا نوت ٩ بعد الابديت بياكل بطارية جدا ، خدمة العملا قالو اعمل فاكتوري ريسيت عملت وعمل من نفسه الابديت تاني وبرضه بتخلص بسرعة تاني
هل طبيعي ان نوت ٩ يقعد ساعتين او اكتر يشحن ؟