Geçen sene yaz aylarında telefonum kırıldığında rastgele aldığım s23 plus cihazımdan normalde çok memnunum fakat yurt dışı olmasından dolayı xiaomiye geçeceğim sanırım çift cihaz çilesi çekmek istemiyorum şuan telefon için ayıracak bütçemde yok daha ...
Şuanda kullandığım s23 plus cihazımdan çok memnunum fakat yurt dışı olduğu için son 4 ay kapanacak daha önce yurt dışı cihaz kullanıp yedek telefonla gezenler tecrübelerini paylaşabilirmi zor oluyormu şarj tüketimi nasıl oluyor ne gibi sıkıntılar çek...