كنت منزل مشكله ان الفون كان بيسخن وبعد الابديت ظبط شويهالمهم ان اي رد من الدعم الفني لسامسونج يبعتولي رساله لاغلب المشاكل تقريبا اني اعمل فورماتهو انا هقعد اعمل فورمات كل شويه لما مشكله تواجهني !العيب في البروسيسور بتاعكم مبقاش بالكفائه الكافيه ان...