Haa, telefonlar cebe girdiği için kumaş tozu toplarlar, özellikle şarj giriş yeri. Kablo şarj yuvasına yeni halindeki gibi tık diye girmiyorsa, o yuvadaki tozları pisliği yine nazikçe bir iğne ile ve üfleyerek temizle. Yeni gibi olur...
Kabloyu sarmalama özellikle şarj sonrası ısındıktan sonra olduğu gibi kenara nazikçe bırak. Adaptörünüde çok ısındığında şarj da dinlendir arada ve. Ani darbelerden yani düşme gibi sakın 10 yıllarca kullanırsın..