Merhaba Samsung kullanıcıları bir sorum olacak ☆ A51 kullanıcısıyım benden başka telefonu aldığından beri ısınma sorunu yaşayan var mı diye merak ediyorum. (Varsa çözümleriniz yazarsanız sevinirim)
Daha alalı 2 Ay olmayan A51 cihazimda bırakın oyun oynayıp film izlemeyi mesajlaşırken bile aşırı ısınma sorunu yaşıyorum. Bunu düzeltmek için yardımcı olmanızı bekliyorum.