IbrahimAhmedDarwish
Active Level 2

User Statistics

  • 6 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

عندى مشكلة فى وضوح الشاشةلازم كل شويه اعلى او اخفض الصوت عشان الصورة توضح من الاول
لما بجى انتقل بين الكاميرات الخليفة بتعمل صوت والجهاز بيسخن لما بتنقل بينهمعايز حد يفيدنى طبيعة ولا فى مشكله
الجهاز عمل تحديث وبعدها فصل هزاز وعملت ضبط مصنع وبرضو مش شغال وجربت الكود *#0*# وبرضو مش شغالاعمل ايه