Dr_Mahmoudelzaeem
Active Level 3

User Statistics

  • 12 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

موبيلي لحد دلوقتي ع اندرويد ٩ اي الحل انا زهقت وروحت لخدمة العملة قالولي مفيش حل استخدمه ع كدادا اسمه اياستهبال؟
بييجيلي جدا والجهاز لسا ع اندرويد زفت ٩وروحت التوكيل قالي الحل انك تستخدمه ع كدايعني اي دا مش فاهم!
هعمل ضبط مصنع للفون عشان لسا ع اندرويد ٩هل دا يجيب نتيجة ؟وحسبي الله ونعم الوكيل
انا زهقت منكو
عايز اعرف جهازي محلي ولا من برا مصر لانه لسا ع اندرويد ٩ !