Hersene telefomu dehiştirecez daha 3.5 ay olmuş samsung s24 ultra alali adam gibi güncelleme ver yada bu işi yapma ha böyle giderse zaten honor zirveye oturur samsung lari satar honor alir samsung ta inat uğruna nokia nin akibetini yaşar
Okdar para verip te bir teli niye güncell kullanmayim ki elbette bi beklentimiz olucak sonuçta samsung s24 ultra ya 7 sene güncelleme sözü var onuda bi zahmet versin
Bixby kullanan varmi ki ben s7 edge 2016 yilinda aldim ozamandan buzamana hiç bir telefonda ne aradim ne de kullandim fuzili yere bir purogram diye hep düşündüm çünkü hiç bir zaman türkçe gelmedi oda bi fiyasko bence
40 milyon samsung s25 satmayi pilan yapan bi samsung tan bahsediyoruz sizce 40 milyon satildimi samsung s24 ultra var 7 sene kullancam güncelleme versin vermesin ama yeni bir telefon da almicam 7 sene sonunda xiomi honor tecno poco hangisi daha iyi c...