السلام عليكم ورحمه الله وبركاتهلما بوصل اي USB بالموبيل اي كان شاحن او من كمبيوتربيفضل يجي رسالة تم فصل ال USB تم توصيل ال USB وهكذا بتكرر كتييير مش بتقف حتي بعد لما بفصل الكابل عن الموبيل بتفضل تكررايه الحل لو سمحتوا
حضرتك الصورة واضحه اه علامه الاشعارات ده انا عايز اقفلها مش عايز لما المس صبعي من فوق تنزل عايز تظهر لما افتح قفل الشاشه لان لما بنزلها بيظهر ان اقفل الموبيل عادي ولقدر الله اتسرق هيتقفل بسهوله