A72 cihazımda ara sıra ekranda titreme meydana geliyorkapatıp açınca sorun düzeliyor gibi sanırım güncellemeden önce böyle bi sorun yoktu yada ben farketmedim varmıdır başına gelen
Haftaiçi genelde 100 küsürü geçen ekran açılmam var acaba ekranıçokaçtığım için falan mı şarjıçabuk bitiyor bugun 100 de 100 de sarjdan çektim 2 saat 23 dk dır ekranaçıkmış ve 18 kez ekran açmışım sarjım68
Bu pazartesi vatandan a51 aldım herşeyiyle mükemmel bi telefon ama şarjı yönünden büyük hayal kırıklıgına ugradım ne yapmamı önerirsiniz geri iade edebilirmiyim başına gelen oldu mu değişimini yaparlar mı hata raporuda gönderdim ama klasik h...