User Activity

אני פירסמתי כאן פוסט על תלונה על האפלקצית ספורט של סמסונג והוא פתעןם נהלם החרי שדיברתי עם האנאלה וגם הם כבר לא עונים לי אז עם אתה מנסים להעלים את השיחות תלונה זה גם מוכיח שאתם לא לוקחים החריות
בהמשך לפוסט של נדב שראיתי שלא ענו לו יש לי את אותו מחיר a36 ואיחלתי לשים לב שהחרי שעשיתי את העדכון לone ui8 שהמחשיר בקושי מתפקד)בקושי מריץ את המערכת( ואת המשחקים הכי בסיסים או שימוש בסיסי כגון ווצטפ ושיחות ניתקה הרבה וממש פועל לאט )הניידים שבסניף שהם...
תתחדשו
תתחדשו
החרי העידכון שיצאה אתמול החישר רטט לא פועל עוד)ליפני העידכון הוא פעל(