אני פירסמתי כאן פוסט על תלונה על האפלקצית ספורט של סמסונג והוא פתעןם נהלם החרי שדיברתי עם האנאלה וגם הם כבר לא עונים לי אז עם אתה מנסים להעלים את השיחות תלונה זה גם מוכיח שאתם לא לוקחים החריות
בהמשך לפוסט של נדב שראיתי שלא ענו לו יש לי את אותו מחיר a36 ואיחלתי לשים לב שהחרי שעשיתי את העדכון לone ui8 שהמחשיר בקושי מתפקד)בקושי מריץ את המערכת( ואת המשחקים הכי בסיסים או שימוש בסיסי כגון ווצטפ ושיחות ניתקה הרבה וממש פועל לאט )הניידים שבסניף שהם...
אותי הם ניפנפו וחסמו מהמערכת כי הם לא מוכנים לסדרדר את זה אז הם ממציאים דברים שלא ניתן והווודה שבארצות עברית היה ניתן לסדר(מחקו לי כבר 2 פוסטים שפירסמתי על הנושאים ואנשים עם בעיות דומות שהשירות עשה להם ענו והם החרים זה מחקו אותם ניראה לי שכרגע יש לי ...
סמסונג עושים לי בעיות עם בסמסונג ספורט עדיין והתמיכה של ארצות הברית אמרה לי שמה שיתלוננתי זה תקלה ידועה ושהם יכולים לשחזר אבל בגלל שאני בישראל אז זה חוסם להם אז זה גם בושה מצד סמסונג ישראל יש להם כבר חרה שירות וצוות
וגם כאילו הם עדיין לא הגיבו על מה שרשמתי להם כאן כניראה הם ימחקו את הפוסט או שיענו החרי שאני ישלח את זה וגם יש סיכוי כדי שאני לא ימשיח הם יחסמו לי את הגישה לסמסונג ממבר