Bu sabah telefonu şarjdan aldıktan 1 saat sonra bu grafik ile karşılaştım. Şarjım 52 iken yeniden başlattım ve telefin açıldığında şarjı 60 ile başladı.
Gece şarj oluyor diye gösterip 64'te takılı kalması bana hiç hayra alamet gibi gelmiyor.
...
8.5'dan önce 5G'ye geçildiği andan itibaren şarjımda bir anormallik vardı. 4.5G'ye aldım düzelmedi, UI 8.5 ile daha da çabuk gitmeye başladı. Şarj göstergesinin kafayı yemesi de cabası.