في مشكلة عندي في الشحن بحط الشاحن في الموبايل ومش بيرضي يشحن واحيانا يقوم شاحن واحيانا خالص يكون شحن بطي مش سريع مش عارف ايه السبب وكمان الاشعار بتاع الشحن اتغير كان بيبقي لونه خضر اول ما اوصله الشاحن حاليا بيبقي ابيض ومش بيرضي يشحنوكمان مشكلة حاصلة...