انا بقول سنة كام ك تريقة انه مطول اكيد مش قصدي حرفياانا معايا ال٢٤ الترا وعارف من الشهر اللي فات انه هينزل ف ابريل فعشان كده كنت بقول ان الصورة مضافتش جديد بالنسبالي بس
يباشا عندي حياة وشايفها الحمد لله مش مستني واحد زيك يقوليثانيا انا سؤالي الصورة دي موجودة من اسبوع ولا اتنين ف ايه الجديد اللي انت ضيفته يعنيثالثا بالسبالي هو فضول بس اعرف الناس بتتكلم عليه ليه لكن ال one ui 6بالنسبالي مش مضايقنيبس انت بتاع خامس او س...
وجهة نظر تحترم انا مستغرب من ردود فعل الناس بصراحة لدرجة اني حسيت انه بس حاجة الناس حبت تشغل نفسها بيها عشان متتشغلش بحاجات تانية فالحياة مضيقاهاسامسونج منزلتش التحديث لحد دلوقتي اكيد مش رخامة يعني اكيد لقوا مشاكل فبيحلوها