A7MED_CR7
Active Level 1

User Statistics

  • 2 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

السلام عليكم :معايا موبايل سامسونج A30ف وسط الشاشة من الأسفل توجد دائرة مستواها منخفض عن الشاشة وبتسبب مشاكل منها : اللمس بيعلق ومبقدرش المس اي حاجة إلا لما أطفي الفون .. ؟أي الحل ؟وللعم موبايل أخويا نفس الكلام A30 وفيه نفس المشكلة ..؟