לפני one ui 8 בגלריה (Gallery labs) היה אפשר לבטל את Filmstrip in viewer ולהשאיר את Video player mode על Legacyכרגע זה Video player mode on filmstripאם מבטלים את תצוגת הfilmstrip אז הטיימליין בסרטונים גם מושבתוהאם מישהו יודע לאן נעלם בעורך התמונותכשע...
בכללי זה לא טוב, אבל זה נתון משתנה, כמו שלירון כתב לגבי הקליטה שימוש באפליקציות כבדות, זה צרוף של כמה דברים כנראה, יש ימים שפשוט המכשיר עושה גם 9 שעות מסך עם 16 שעות כבוי