ياريت الدعم والنصيحة ..معايه A31 خرج من الضمان بقاله سنة ونصف.. بيفصل مني لوحده وبيكون مشحون 80 و90% وبيرجع يشتغل لما بحطه في الشاحن تاني.!!!عملت سوفت وير ونزلت أندرويد 12 في توكيل سامسونج ش عبد العزيز.. بس مازالت المشكلة متحلتش.. ممكن دعم لو سمحتم ا...
شباب انا نزلت تطبيق من جلاكسي ستور اسمة اوبن هاند اوبريشن المفروض انه بيظهرلي ماوس اتحكم فيه على الموبايل بس حد جرب التطبيق ده لاني مش عارف اتعامل معاه ياريت حد يعرفني بيشتغل ازاى ده
دخلت على التطبيقات من الإعدادات وعملت إلغاء تثبيت التحديثات.. وعملت تحديث لليوتيوب من جوجل بلاي.. دخلت تاني وفتحلي المكتبة عادي صفحة الفيديوهات التي تم تنزليها.. بس لقيت الفيديوهات اللي نزلتها قبل كده كلها ممسوحة
طيب انا بعد ما لفيت وروحت التوكيل وعملت سوفت وير ونزلت أندرويد ١٢ ومفيش حاجة نفعت غير محل صيانة في الجيزة.. قالي العيب حاجة اسمها "كومفرت" البطارية أو الشحن مش متذكر ودلوقتي التليفون الله أكبر الله أكبر شغال معايا تمام جدا.. طبعا أنا مش فاهم يعني ايه...