Ahmedrashad
Active Level 3

User Statistics

  • 5 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

معايا سامسونج A31 بقاله معايا حوالي سنتين.. مش بلعب أي العاب.. اغلب استخدامي سوشيال ميديا والاكتر بستخدم يوتيوب بعمل داونلود لفيديوز واحفظها على مكتبة يوتيوب.. بس التليفون مش راضي يفتح الفيديوهات اللي حملتها في المكتبة.. بس يوتيوب بيفتح عادي.. اعمل ا...
ياريت الدعم والنصيحة ..معايه A31 خرج من الضمان بقاله سنة ونصف.. بيفصل مني لوحده وبيكون مشحون 80 و90% وبيرجع يشتغل لما بحطه في الشاحن تاني.!!!عملت سوفت وير ونزلت أندرويد 12 في توكيل سامسونج ش عبد العزيز.. بس مازالت المشكلة متحلتش.. ممكن دعم لو سمحتم ا...
شباب انا نزلت تطبيق من جلاكسي ستور اسمة اوبن هاند اوبريشن المفروض انه بيظهرلي ماوس اتحكم فيه على الموبايل بس حد جرب التطبيق ده لاني مش عارف اتعامل معاه ياريت حد يعرفني بيشتغل ازاى ده
ايه رأيكم في جلاكسي ٣١ كويس ولشغل العاب زي بابجي من غير ما يسخن ..ولا سامسونج M31 احسن منه
Following