NİYE BU KADAR YÜKSEK DİYE SORMAYIN 15 SAATLİK (2 GÜN SÜRDÜ) YOL YAPTIM. BUGÜN YAZILIM GÜNCELLEMESİ YAPMAMA RAĞMEN İYİ PERFORMANS VERDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.
Cihaz: Galaxy S25Sürüm: One UI 8.5Modlar ve Rutinler kullanırken bazı ayarlar mod veya rutin sırasında doğru şekilde uygulanıyor ancak mod/rutin sona erdiğinde bazen eski durumuna geri dönmüyor.Örnek olarak:Always On Display açıksa mod kapatıyor anca...
ben de bir aralar a kullanıyordum illallah ettim daha a almam aldırtmam samsung çok kısıyor gerek güncelleme hızı gerek kamera fiyatını karşılamıyor (a73)
bende de oldu güncelleme tamamlandı diyince normale döndü fakat 1-2 gün ekstra derecede pil kullanımı ve ısınma görebilirsiniz. Korkmayın telefonun arka planda yaptığı indexleme işlemi bazen bunlara neden oluyor
gerçekten 8.5 biraz kötü olmuş ama 9 ile toparlarlar diye düşünüyorum zaten 9 daha çok stabilite odaklı olacakmış. Tabi samsung oldugu için a serisine dağıtması da ayrı hikaye. keşke apple gibi tek dağıtım yapsalar.