S22 ultra son güncellemeden sonra ( IU 8 ANDROİD 16) telefon şebekesinde problemler çıkmaya başladı.Telefon çekmiyor. Hattı haşka cihaza takılıyorum full çekiyor(s9 plus). Güncellemeyi UI 6.1 Android 14 e almanın bir yolu var mı?
One UI 7 den sonra şebeke sorunları yaşamaya başladım. UI 8 Android 16yageçtim şebeke sürekli acil durum arabasına düşüyor. Bu sorunu yaşayıp çözen var mı. Cihaz Tr Garantili.
Büyük güncelleme ile düzeleceğini umut ediyorum. Her şeyi yaptım operatör ayarlarını sıfırladım, cihaz mobil ayarları sıfırladım, cihaz ön bellek temizledim düzelmedi. İnternetten araştırma yaptım birçok kullanıcı da var aynı sorun. Düzelmezse cihaz ...