طب لما بعمله ريستارت بلاقي في تهنيج فالاول و شكل الساعة انا مغيراها بيكون فأول كام دقيقة متغيره ديفولت وبعدين بترجع الي عملاها ده طبيعي؟بقالي شهر جايبة الموبايل
هو بصراحه تحفه فاللعب بالنسبالي ومش بيلاج خالص هو وقت ما بيفصل و هو لاج منب لانه من وقت ما جبته مفصلش خالص مني ف الموبابل مكنش متوعد اني بستهلكه لحد ما يفصل ف عمل لاج بسيط عشان كدا لكن لو متعود منك أظن مش هيهنج خالص، لو إنت مش حابب سامسونج ممكن تشتري...
معايا الستى وتلاتين لسه جايباه من اقل من شهر وحقيقي تحفه انا بلعب عليه ببجي وبصور بيه كتير جدا جدا هة بس بيعلق سيكا لما بتيجي تفصله و بعدين تفتحه لكت خمس دقايق وبيرجع طبيعي وكدا كدا أول شهر مببتحسبش لأن الموبايل بيكون لسه ببتعود على إستخدامك ولكن لو ...