basem13
Active Level 1

User Statistics

  • 2 Likes
  • 0 Solutions

User Activity

انا معاياtab Samsung s11 وانا بستخدمه استخدام خفيف زي تصفح PDF على notes Samsung بيسخن شويه أو بيكون دافي من الجزء في الأسفل تحت علي اليمين و نصف لشاشه علي اليسار و الباقي بيكون صاقع و الضهر بيكون شبه صاقعو في بعض العمليات بياخد وقت زياده عن اللزوم...