انا معاياtab Samsung s11 وانا بستخدمه استخدام خفيف زي تصفح PDF على notes Samsung بيسخن شويه أو بيكون دافي من الجزء في الأسفل تحت علي اليمين و نصف لشاشه علي اليسار و الباقي بيكون صاقع و الضهر بيكون شبه صاقعو في بعض العمليات بياخد وقت زياده عن اللزوم...
هو التبلت كويس جدا مش محتاج النسخه اللترا كمانالقلم كويس مش بيقطع ولا اي حاجه ومسكته كويسه زي الكلم الرصاصالبطاريه كويس بتكفي اليوم كله لو استخدام متوسطالشاشه كانت هتبقي حلو لو مضاده للانعكاسات بس ممكن تحلها عن طريق بتركب اسكريه مضاده للانعكاسات بس س...