جماعه بعد اذنكو حد لاحظ في A36 ان فيه وميض ضوء ظاهر من الشاشه من فوق من تحت السنسور التانيمع العلم الفون لا وقع ولا حد جه جنبه انا لاحظت الضوء ده دلوقتي وانا بمسح الفونده طببعي ولا عيب تصنيع
بم ان سامسونج في التوكيل بتاعها الشاحن 25 وات بقي 1500 ج ممكن حد يقولي بعد اذنكو اي شاحن من دول اصلي فيه صورتين علي موقع dubizzleودي صوره من ستور بيقول انه اصلي ب 500 ج ومعاه ضمان شهوراي شاحن في دول اصلي بقي
هي بطارية A36 ايه اخبارها يا شباب . حاسس ان البطاريه بتستنزف بسرعهانا لسه شاري الفون ده بقاله كده اسبوعين مثلا بالليل لو معملتش وضع طيران وشغلت وضع توفير الطاقه الصبح الاقيه منزل من 3 ل 4 % من الشحنلما بشغلهم ببحافظ علي الشحن ومش بينزل حاجه من الش...
دي حقيقه . حتي لما تكلم خدمة العملاء علي الواتس تحس انهم بيقعدوا الدنيا ومش عايزين يتعاونو مع العميل . انا اخدت معلومات من خدمة عملاء الخليج .وبعدها خدمة عملاء مصر رفض يديني البيانات والمعلومات دي . ويقولي اروح لاقرب فرع من فروع التوكيلفهما بصراحه مع...