Iphone air den s24 ultraya gectim ama pisman oldum.iphonemde goruntulu gorusmelerde telefoni biyere birakiyordum nereye gidersem is yaparken vs kamera bana donuyordu.ama aamsunglarda yok tezgaha birakiyorum teli atiyorum yana kayiyorum kamera bana do...
No comments to display
Activity Feed
Liked Re: S25 ultra for GkhnC28. 05-16-202603:24 PM
Liked Re: S25 ultra for Expert_Level_5. 05-16-202603:24 PM
Liked Re: S25 ultra for Janissary. 05-16-202603:23 PM
Liked Re: S25 ultra for Dr_Konevi. 05-16-202603:23 PM