من ساعة ما حدثت 8.5 والموبايل مش سلس ومش خفيف قبل التحديث كان حلو وسريع وخفيف في كل حاجة عملت ظبط مصنع ومازالت الواجهه تقيلة برضو خصوصا قايمه الاشعارات و بقالي اسبوع محدث هل فيه ابديت ممكن يحل دا ؟
لو عامل وضع عدم الازعاج مش هتظهر غالبا و لو مش عاملو اتاكد من اوبشنNotification pop upو ممكن من خلال برنامج جود لوك تفعل خاصية اسمهEdge lightiningواليوتيوب هيساعدك اكتر في تفعيل الخاصية دي